ALLVIEW IMBUNATATESTE POLITICA DE SERVICE SI GARANTIE

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Email this to someone

 Allview si Diangi Group anunta noi masuri de imbunatatire a politicilor de service si garantie a produselor. Termenele de reparatie mai scurte si scaderea numarului de reintoarceri in service reprezinta principalele directii in care Allview si-a indreptat eforturile spre a imbunatati serviciile de post-vanzare oferite clientilor sai.

  Impreuna cu partenerul sau autorizat, service-ul Diangi Grup, Allview a implementat incepand cu a doua jumatate a anului trecut mai multe astfel de masuri menite sa vina in ajutorul clientilor care solicita asistenta specialistilor din service.

  O serie de defectiuni ce alta data ar fi dus la scoaterea produsului din garantie, pot fi in prezent remediate fara anularea garantiei dispozitivului dumneavoastra. Socul mecanic, aici amintind display-ul spart, cel mai des intalnit.

  Prin noua politica de servce Allview si Diangi Group evalueaza in prealabil produsele defecte, iar daca deteriorarea nu afecteaza si alte componente, clientul poate opta pentru efectuarea reparatiei contra-cost, iar garantia va ramane in continuare valabila.

 ”Efectele acestei flexibilitati se reflecta in scaderea cu peste 40 de procente a numarului de garantii anulate in ultimele luni. Mai mult decat atat, o treime dintre clientii ale caror terminale nu se mai incadreaza in criteriile de garantie opteaza pentru plata reparatiilor si decid astfel continuarea perioadei in care device-ul este acoperit de garantie”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Group.

  De asemenea, cifrele referitoare la timpul petrecut in service de catre produsele Allview au inregistra scaderi constante si considerabile in ultimele cateva luni, astfel ca in medie o reparatie necesita 6 zile de la intrarea in service.

  In scadere este de asemenea si numarul dispozitivelor care se intorc pentru reparatii, dar si a numarului apelurilor catre call-centerul Allview.

  ”Rezultatele sunt imbucuratoare, avand in vedere eforturile sustinute pe care le-am facut impreuna cu partenerii nostri de service pentru a ne ridica la nivelul exigentelor clientilor Allview. Sunt rezultate care ne motiveaza sa continuam in aceasta directie si sa ne propunem termene chiar mai indraznete si imbunatatiri continue pentru serviciile after-sales”, sustine Lucian Peticila, General Manager Allview

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Email this to someone
2 Comments
  1. Sunt „beneficiarul” acestui program, daca ii pot zice asa. 🙂 Am un P9 Energy si in februarie l-am trimis in service cu niste probleme la slot-ul SIM-ului (erau perioade in care nu mai recunostea cartelele SIM), aparute dupa o cazatura zdravana a telefonului. Display-ul mi-a ramas intact, noroc cu husa si folia de protectie. Reparatia m-a costat mai putin de 100 de lei (transportul inclus) si garantia nu a fost anulata. Nu mi s-a reparat chiar in 6 zile, dar este ok! 🙂

    1. din punctul meu de vedere este foarte important ca s-a rezolvat problema cu costuri relativ reduse, iar garantia este inca valabila. nu stiu in ce masura poti proceda la fel, in cazul altor branduri

Leave a Reply

Your email address will not be published.