DISTRACTIE MAXIMA CU BANCPOST

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Email this to someone

   Acum vreo doi ani mi-am facut un card de cumparaturi Bancpost WizzAir. Treaba suna foarte bine in teorie, mai aveam un card asemanator, mai exact Card Avantaj, foarte util si usor de folosit.

   Daca erai baiat destept, cum s-a dovedit ca eu nu sunt, pe parcursul urmatorilor 2 ani, primeai o gramada de puncte de loialitate, cu care calatoreai pana la epuizare. Ca sa fie clar, nici asta nu s-a intamplat si nici nu e asa de usor cum pare sa acumulezi aceste puncte. Singurul avantaj real : beneficiam in mod gratuit de Wizz Discount Club, care altfel ar costa 150 lei.

   In scurt timp cardul asta a devenit o povara, pentru ca in Craiova nu sunt prea multe sucursale Bancpost, eu stiu doar doua, dintre care una e posibil sa se fi inchis intre timp. Pe langa faptul ca cea pe care o stiu nu se afla intr-o zona usor de ajuns pentru mine, de fiecare data cand ajungeam acolo, faceam atac de panica din cauza aglomeratiei si a procedurilor incredibil de ilogice ale bancii.

   Hai sa-ti zic o faza: de obicei depun banii la un robot din acela la care se platesc facturile, nu stiam insa ca poti sa depui banii si fara card, asa ca intr-o zi m-a indemnat Necuratul sa merg la ghiseu.  Intrebarea capcana in momentul in care vrei sa faci depunerea : “Stiti numarul de card? Sau macar contul ?” …. Doamna pai din cauza asta sunt aici, ca nu il stiu. Cine invata conturi bancare pe dinafara ?

  Pufaituri si bombanituri, 2-3 telefoane pe la alti “experti” care au reusit sa afle intr-un final contul IBAN. Cand sa plec de la ghiseu, doamnei i se aprinde o aura de inteligenta deasupra capului si ma informeaza ca puteam sa ii depun si la robot …. daca stiam numarul cardului. Am fugit cat m-au tinut picioarele :))

   Vineri, intr-un acces de hotarare am mers sa inchid cardul. Ma gandeam ca merg si depun suma lipsa de pe card, semnez 2-3 hartii si asta e, ura si la gara! Surpriza! Nu merge asa! Depui banii si dupaia suni tu la un call center si le spui la oamenii aia de acolo ca vrei sa inchizi cardul! Bine, nu e problema, depun banii, ma urc in masina si pune-te direct pe telefon!

   Da-i cu verificari, cu intrebari de siguranta si ajungem la raspunsul final. “Pai stiti, ati depus banii azi dar noi ii vedem abia luni”. Pai de ce? Pai asa e la noi, apar banii in 24 de ore. Bine domne, nu e problema, suni luni de dimineata inca o data, poate vedeti banii.

   In aceasta dimineata la fix ora 9, sun la Bancpost. Iar verificari, iar taina cateva minute, dupa care se aude sunetul victoriei : “Am depus solicitarea dumneavoastra, in maxim 14 zile se va inchide contul si veti primi ulterior prin posta o notificare”. Pai si de ce este nevoie de 14 zile, se face o dezbatere sau ceva pe tema asta? Pai asa sunt procedurile la noi, durata maxima e de 14 zile, dar o sa se inchida contul cat mai repede.” Ramai cu senzatia ca lucrurile nu se vor opri aici:))

  Logica oricarui om sanatos m-ar indemna sa cred ca e normal sa mergi la banca, sa vada oamenii aia cati bani ai lipsa pe card, le dai banii, le spui ca vrei sa inchizi cardul, completezi si semnezi o solicitare de inchidere a contului, le strangi mana si pleci. Cu toate astea, lucrurile nu se intampla asa, iar procedura ingreunata in felul asta, are cu siguranta rolul sa te descurajeze:))

   Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla in cazul in care ai vreun credit ceva mai serios si te confrunti cu vreo dificultate financiara sau cu vreo procedura din asta savanta, asa ca data viitoare cand mai merg intr-o banca, indiferent pentru ce merg, ma informez mai bine vizavi de procedurile astea “prietenoase”.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Email this to someone
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.