#CARTI BUNE – AUTOBIOGRAFIE RICHARD BRANSON

Share on Facebook1Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Email this to someone

   Duminica, zi de „hodinit”, citit, uitat la filme. In caz ca vrei totusi sa citesti o carte buna,  iti recomand Autobiografia lui Richard Branson, unul dintre cei mai de succes, dar si cei mai nonconformisti oameni de business din acest moment. Cartea mi-a recomandat-o un bun prieten , tot el mi-a si imprumutat-o.

     AUTOBIOGRAFIA LUI RICHARD BRANSON.

autobiografie-richard-branson
autobiografie-richard-branson

   In caz ca n-ai auzit prea multe despre Richard Branson, nu e o problema, e insa imposibil sa nu fi auzit macar de una dintre companiile sale, Virgin Music sau Virgin Mobile. Ei bine, situatia e insa cu mult mai ampla de atat, Virgin este un adevarat imperiu.

   Lunile trecute citisem biografia lui Steve Jobs, scrisa de Walter Isaacson, si imi placuse foarte mult. Desi sunt pasionat de tehnologie, aflasem o gramada de informatii noi.

   Cartea lui Branson este un pic diferita, fiind scrisa din perspectiva proprie, contine mai putine informatii tehnice, date si nume, dar este in acelasi timp mai usor si mai placut de citit. Cred ca am petrecut maxim 4-5 zile citind cartea, desi este destul de consistenta.

   Branson a reusit sa cladeasca din nimic un adevarat imperiu. Fara cravate, reguli de business, birocratie si manipulare, ci prin munca, hotarare, viziune si implicarea familiei si apropiatilor in munca sa, acesta a cladit un adevarat brand in jurul sau, pornind de la ideea de a livra produse de calitate la preturi decente. Branson nu este doar un om de afaceri cu viziune, ci si un sportiv ambitios si om de familie, lucruri ce fac aceasta carte si mai placuta.

   Arhitectura de business dezvoltata de Branson contravine ideii traditionale de business global, prin crearea de companii de dimensiuni mici, dar care sa exceleze in domeniile in care activeaza. Largirea permanenta a paletei de domenii in care investeste, este o modalitate eficienta de a evita prabusirea unei companii uriase, in situatii neprevazute.

  Pornind de la vanzarea de spatiu publicitar intr-o revista dedicata studentilor, continuand cu magazine de discuri, casa de discuri, iar mai apoi linii aeriene si companii de cai ferate, Branson a reusit sa puna bazele a peste 350 de companii independente ce lucreaza sub umbrela aceluiasi brand : Virgin.

    Misiunea lui Branson pare de fiecare data aceeasi : sa poarte lupte ce par imposibil de castigat, demonstrand ca orice sector de business poate fi destul de incapator pentru toata lumea, atata timp cat ai viziune, muncesti pe branci si ii respecti pe cei care platesc pentru produsul sau serviciul tau.

     Pe scurt : Autobiografia lui Richard Branson e o carte de business foarte buna, e o carte care te motiveaza, care te invata ca reusita in afaceri nu inseamna doar munca si rezultate , ci atitudine si placerea de a reusi, de a lupta pana la capat, chiar daca lupta pare imposibil de castigat.

     As vrea sa-ti spun mai multe, dar te las mai bine sa citesti cartea. Inca un sfat : poti oricand sa imprumuti cartea de la o biblioteca publica, e un serviciu gratuit, altfel va trebui sa scoti din buzunar vreo 50-60 lei pentru aceasta carte.

      ITI RECOMAND DE ASEMENEA SI ALCHIMISTUL <– CLICK AICI !

Share on Facebook1Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Email this to someone
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.